fietsdag 6 - Reisverslag uit Peye, Haïti van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu fietsdag 6 - Reisverslag uit Peye, Haïti van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu

fietsdag 6

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Annie en Willem

08 September 2016 | Haïti, Peye

Vanmorgen om kwart over acht weg uit Peyrehorade. Fietsen samen met een 70 jarige gepensioneerde directeur van een basisschool. Bewolkte dag, later gaat het regenen. Willen naar St Jean Pied de Port. Veel klimmen met hellingen tot 7%. Zijn om 3 uur in StJPdeP. Heel veel pelgrims en toeristen. Soort Valkenburg in het kwadraat. StJPdeP is het beginpunt van de Camino Frances. Hier aan de voet van de Pyrieneeen komen de routes uit Frankrijk samen en veel Pelgrims starten hier een tocht. Morgen een rustdag en dan zaterdag de Roelantspas over naar Roncevalles in Spanje. 25 km klimmen, 1000m omhoog.

Lieve groet,

Annie en Willem

• 08 September 2016 - 18:10

Nelly :

Geniet morgen van jullie rustdag

• 08 September 2016 - 19:40

Herma:

Geniet van jullie vrije dag morgen en veel succes met de Pyrieneeen!

• 08 September 2016 - 22:25

Wilma:

toppers zijn jullie
    lieve groetjes

Verslag uit: Haïti, Peye

fietsen naar Santiago de Compostella

Van 3 september tot eind september fietsen wij het laatste deel van de Camino.

25 September 2016

fietsdag 17

21 September 2016

fietsdag 15
Annie en Willem

Wij zijn Annie en Willem. In 2013 zijn begonnen met het fietsen van de Camino vanaf huis tot Bayas, ongeveer 60 km ten noorden van Bordeaux. Het laatste deel gaan we nu fietsen. Onze kinderen brengen ons vrijdag 2 september naar Gurat, de startlocatie. Zaterdag 3 september beginnen wij te fietsen. Het motto van deze reis is: De reis (fietstocht) is het doel van de reis en niet de eindbestemming. Wij willen dus de tijd nemen voor de laatste 1300 km. Wij hoeven niet eerder in Santiago aan te komen dan eind september, begin oktober. Lieve groet, Annie en Willem.

Actief sinds 24 Aug. 2016