fietsdag 13 - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu fietsdag 13 - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu

fietsdag 13

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Annie en Willem

17 September 2016 | Spanje, Sahagún

Vanmorgen eerst Castrojeriz bekeken. Om 10 uur op de fiets. Op de Spaanse hoogvlakte kan het heel warm worden en erg hard waaien. Maar het is geweldig fietsweer met bijna geen wind en geen zon. We fietsen dan ook zonder problemen de 85 km naar Sahagu. We zitten nu op 400 km van Santiago. De 1e 120 km zijn vlak en redelijk gemakkelijk. De laatste 280 km zijn echte bergetappes. Morgen willen we naar Leon fietsen en maandag nemen we een rustdag.
Lieve groet, Annie en Willem.

• 17 September 2016 - 22:20

Joan:

Mooi dat het zo goed gaat. Had net gisteren eens op Google gekeken hoever jullie waren. Morgen,zondag dus nog een dagje fietsen en dan maandag een rustdag. Is jullie gegund. Karin is weer thuis uit Frankrijk.
    Geniet ervan. Liefs uit Barneveld.

• 18 September 2016 - 11:51

Henk En Fennie:

Nog veel fietsplezier.
    En sterkte met de laatste kilometers.
    Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen en maak er samen een fijne dag van.

Grts Henk en Fennie

• 18 September 2016 - 12:03

Jan Breukelman:

Moi, natuurlijk nemen jullie maandag een rustdag! Jullie moeten de 64e verjaardag van Willem in alle rust vieren. Gefeliciteerd en heel veel plezier op deze speciale rustdag en het vervolg op deze speciale fietstocht!

• 18 September 2016 - 17:24

Lambert En Gea:

Veel plezier de komende week en ook sterkte met de laatste 280 km, maar na een rustdag moet
    dat wel weer lukken.
    Willem alvast van harte gefeliciteerd met je , volgens ons 65e verjaardag, Annie ook gefeliciteerd het is toch een bijzondere dag op een bijzondere tocht , geniet ervan.
    We wensen jullie morgen een mooie gezellige dag toe.

Wij zijn vanaf morgen ook een weekje weg, Fennie neemt voor ons waar.

H Groeten Lambert en Gea.

• 18 September 2016 - 19:20

Jantina:

Fijn om te horen dat het zo goed gaat, wij wensen jullie nog heel veel fietsplezier en geniet ervan.
    Willem alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag samen.
    M.v.groet, Albert en Jantina

• 19 September 2016 - 08:46

Annet Wieten:

Wow wat een bijzondere ervaring voor jullie, vandaag Willem jarig, van harte gefeliciteerd! een gezellige rustdag gewenst! Voor de komende dagen nog veel plezier gewenst met goed weer!
    Groetjes vanuit Collendoorn waar het ook nog steeds prachtig weer is!

Verslag uit: Spanje, Sahagún

fietsen naar Santiago de Compostella

Van 3 september tot eind september fietsen wij het laatste deel van de Camino.

25 September 2016

fietsdag 17

21 September 2016

fietsdag 15
Annie en Willem

Wij zijn Annie en Willem. In 2013 zijn begonnen met het fietsen van de Camino vanaf huis tot Bayas, ongeveer 60 km ten noorden van Bordeaux. Het laatste deel gaan we nu fietsen. Onze kinderen brengen ons vrijdag 2 september naar Gurat, de startlocatie. Zaterdag 3 september beginnen wij te fietsen. Het motto van deze reis is: De reis (fietstocht) is het doel van de reis en niet de eindbestemming. Wij willen dus de tijd nemen voor de laatste 1300 km. Wij hoeven niet eerder in Santiago aan te komen dan eind september, begin oktober. Lieve groet, Annie en Willem.

Actief sinds 24 Aug. 2016