fietsdag 17 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu fietsdag 17 - Reisverslag uit Cebreiro, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu

fietsdag 17

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Annie en Willem

22 September 2016 | Spanje, Cebreiro

Her verslag Van gisteren was natuurlijk fietsdag 16. Vanmorgen fietsen we im 8:30 Molisaneca uit. Via Ponferrada en Villafranca del Bierzo fietsen we de bergen weerin. Deze bergen vormen de scheiding tussen her spaanse Castilie en her Keltische Gallie. We moeten weer omhoog van 500m naar 1335m. Om 15:30 stoppen we in Puerto Pedrafita, op 1100m hoogte. Morgen begint met een aantal pittige klimmetjes om de top te bereiken. Ik ben gesloopt, Annie is zo fris als een hoentje. Je blijft Elke dag bijzondere Mensen ontmoeten. Vandaag een gepensioneerd marinier die ons onder zijn hoede nam alsof we tot zijn peleton behoorden. Hij wil naar Santiago im met zijn baret op een kaarsje te branden voor een aantal zieke ex collega's. Gisteravond een jong australisch meisje waarbij je de neiging hebt te fragen waar ze haar Barbie poppen heeft, die in 20 stevige dagmarsen de 700km tussen SJPdeP en Santiago marcheert alsof ze een marinier is.
Lieve groet Annie en Willem.

• 22 September 2016 - 20:27

Joke Cd Felz:

Hallo Anny en Wim. Erg leuk om jullie zo te volgen. Heel bijzonder, nog veel fietsplezier en succes samen.

• 22 September 2016 - 21:13

Joan:

Mijn reactie op deze dag per ongeluk bij dag 15 gezet.groetjes Joan.

• 23 September 2016 - 06:46

Fennie:

Kom op Willem nog even volhouden.
    Dan kun je terugkijken op een geweldige prestatie .

Verslag uit: Spanje, Cebreiro

fietsen naar Santiago de Compostella

Van 3 september tot eind september fietsen wij het laatste deel van de Camino.

25 September 2016

fietsdag 17

21 September 2016

fietsdag 15
Annie en Willem

Wij zijn Annie en Willem. In 2013 zijn begonnen met het fietsen van de Camino vanaf huis tot Bayas, ongeveer 60 km ten noorden van Bordeaux. Het laatste deel gaan we nu fietsen. Onze kinderen brengen ons vrijdag 2 september naar Gurat, de startlocatie. Zaterdag 3 september beginnen wij te fietsen. Het motto van deze reis is: De reis (fietstocht) is het doel van de reis en niet de eindbestemming. Wij willen dus de tijd nemen voor de laatste 1300 km. Wij hoeven niet eerder in Santiago aan te komen dan eind september, begin oktober. Lieve groet, Annie en Willem.

Actief sinds 24 Aug. 2016