fietsdag 18 - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu fietsdag 18 - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Annie en Willem Belt - WaarBenJij.nu

fietsdag 18

Door: Willem

Blijf op de hoogte en volg Annie en Willem

23 September 2016 | Spanje, Portomarín

Vanmorgen om 8:30 op de fiets voor her laatste stuk naar de top van de pas. Prächtige vergezichten. Om 10 uur boven. Daarna lange afdaling van 12 km. Her blijft de hele dag klimmen en dalen. Komen door Samos met een gigantisch kloostercomplex. De oudste delen dateren uit de 6e eeuw. Wanneer was het ook alweer dat wij Bonifatius vermoorden in Dokkum? Waren om 15:30 in Portomarin, een dorp dat door de aanleg van een stuwmeer onder water verdween en dus is verplaatst. Sommige historische gebouwen zijn steen voor steen herbouwd. We beginnen morgen met een lange klim van 12 km. 1 km heeft een stijgingspercentage van 10%. Zijn nog 105 km van Santiago.
Lieve groet Annie en Willem.

• 24 September 2016 - 13:58

Anie En Anton:

Beste Win en Annie, nog even volhouden .
    5juni 754.was de datum waarna je vroeg .

• 24 September 2016 - 16:26

Jos:

Ha Willem en Annie,
    Nog 105 km, de laatste loodjes, daarna grote voldoening!
    Fijn om jullie te kunnen volgen.
    Lieve groet, Jos

Verslag uit: Spanje, Portomarín

fietsen naar Santiago de Compostella

Van 3 september tot eind september fietsen wij het laatste deel van de Camino.

25 September 2016

fietsdag 17

21 September 2016

fietsdag 15
Annie en Willem

Wij zijn Annie en Willem. In 2013 zijn begonnen met het fietsen van de Camino vanaf huis tot Bayas, ongeveer 60 km ten noorden van Bordeaux. Het laatste deel gaan we nu fietsen. Onze kinderen brengen ons vrijdag 2 september naar Gurat, de startlocatie. Zaterdag 3 september beginnen wij te fietsen. Het motto van deze reis is: De reis (fietstocht) is het doel van de reis en niet de eindbestemming. Wij willen dus de tijd nemen voor de laatste 1300 km. Wij hoeven niet eerder in Santiago aan te komen dan eind september, begin oktober. Lieve groet, Annie en Willem.

Actief sinds 24 Aug. 2016